Toimitus- ja sopimusehdot
Voimassa 16.3.2020 alkaen
Yleistä
Koskien www.picassosbeauty.fi -sivuston verkkokauppaa, jonka tuotteita myy yritys Picassos Beauty, y-tunnus 1897034-7. Yleisiä sopimusehtoja noudatetaan jokaisen tilauksen yhteydessä. Tilaamalla tuotteita www.picassosbeauty.fi -verkkokaupasta asiakas hyväksyy nämä voimassa olevat toimitus- ja sopimusehdot. www.picassosbeauty.fi myy tuotteita yrityksille ja yhteisöille sekä täysi-ikäisille, Suomessa asuville yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron (24 %). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tilaamalla tuotteet www.picassosbeauty.fi -verkkokaupasta asiakas on velvoitettu antamaan vaaditut henkilö-, yhteys- ja maksutiedot kokonaisuudessaan ja todenmukaisesti. Asiakas vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja ajantasaisuudesta. Picassos Beauty ei vastaa siitä, jos asiakas ilmoittamiensa tietojen virheellisyyden vuoksi ei saa tilaustaan, tilaus- ja toimitusvahvistuksia, muita asiakirjoja tai rahallisia hyvityksiä. Picassos Beauty ei vastaa myöskään siitä, jos tuotteessa on puutteita asiakkaan ilmoittamien tietojen virheellisyyden vuoksi. Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.picassosbeauty.fi verkkokaupan kautta. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet ja niiden hinta, toimitusosoite sekä toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Toimitusaika
Toimitusajat ovat noin 3–4 päivää. Käsittelemme vastaanottaamamme tilaukset tilausta seuraavan arkipäivän aikana.
Toimitustapa ja toimituskulut
Nouto Picassos Beauty:n toimipisteestö Raisiosta ilmainen, muuten toimituskulut alk. 5 €. Tarkat toimituskulut näkyvät kassa-sivulla.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.
Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Vastuun rajoitukset
Kaikki tarjoukset ovat voimassa välimyyntivarauksin, emmekä vastaa tilapäisesti loppuunmyydyistä tuotteista. Picassos Beauty ei ole vastuussa verkkosivuston käytön yhteydessä esiintyneistä teknisistä häiriöistä ja siitä seuraavasta puutteellisesta tilausten käsittelystä.
Tuoteluettelossa ja www.picassosbeauty.fi -verkkosivulla ilmoitetut tiedot, jotka koskevat esimerkiksi värejä ja materiaaleja ovat ainoastaan ohjeellisia keskimääräisiä arvoja. Picassos Beauty ei vastaa mahdollisista poikkeamista näistä keskimääräisistä arvoista. Verkkosivuston tekstejä ja teknisiä tietoja muutetaan säännöllisesti, joten ne saattavat poiketa aiemmin annetuista, esimerkiksi luettelon sisältämistä tiedoista.
Jos tuotteessa ilmenee vikoja tai vaurioita, Picassos Beauty on vastuussa niistä ainoastaan, jos voidaan osoittaa, että vika tai vaurio on seurausta Picassos Beauty:n tekemästä virheestä tai laiminlyönnistä. Mikäli vastaavat lakimääräykset eivät toisin vaadi, Picassos Beauty ei vastaa tulojen menetyksestä, ajanhukasta, hintojen korotuksista tai muista välillisistä menetyksistä, jotka ovat seurausta edellä mainituista puutteista ja tuotevaurioista.
Picassos Beauty ei myöskään vastaa ylivoimaisesta esteestä johtuvasta velvollisuuksien täyttämättä jättämisestä.
Vaihto- ja palautusehdot, peruuttamisoikeus
Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto-, peruuttamis- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluessa siitä, kun asiakas on saanut tilauksen fyysisesti haltuunsa.
Sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi.
Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilattuun tuotteen, niin voit palauttaa sen ja maksan sinulle rahat takaisin. Ole meihin tällöin välittömästi yhteydessä osoitteeseen salla@picassosbeauty.fi.
-
Palautetun tuotteen pitää olla ehjänä alkuperäispakkauksessa.
-
Hyvitämme tilauksen summan ja toimituskulut 14 päivän sisällä, kun olemme saaneet palautetun tuotteen.
-
Palautuksen toimituskulut maksaa asiakas, paitsi jos asiakkaalle on lähetetty väärä tai viallinen tuote. Tuotetta ei voi palauttaa, jos se on toimituksen jälkeen avattu.
-
Paketin lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10 euron maksun.
Liitä palautuksen mukaan asiakastietosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä pankkitilinumerosi.
Palautusosoite:
Picassos Beauty
Tuijussuontie 9
21280 Raisio
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan asiakkaan antamalle tilille palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Sovellettava laki
Näihin toimitus- ja sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia, edellyttäen kuitenkin aina, että asiakas säilyttää suojan, joka hänellä on asuinmaansa lainsäädännön nojalla.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen salla@picassosbeauty.fi tai postitse:
Picassos Beauty
Tuijussuontie 9
21280 Raisio
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Picassos Beauty käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Picassos Beauty sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.